15 aylık oğlum var idrar yolu enfeksiyo var ilk doğdu zaman doktor sünnet yapınmasi nazım dedi ama esim daha küçük diye yaptırmadı yapamalim diye ikla ettim bu sefer de doktorlar bebek yasta sünneti önermiyo burdaki doktor lar mi böyle düşünuyo yoksa bütün doktorlar mi sizler bebek yasta yada doğar dogmaz sünnet yaptirdiniz mi bi zararı oldumu