Gamze00777 Gkceeb bebeğin biraz gazlı olacak sanırım benim kızımda öyleydi 3 ay full gazlıydı sanırsın gaz bombası bana bitişik yaşıyordu 😂😂 gazı bitti kendi kendine hareket etmeye başladı rahatladım
Yamac18 Gkceeb gazlı günler başlıyor anlaşılan hiç kolay bi süreç değil Allah yardımcınız olsun.bebişin Ayağını sıcak tutun, gaz yapan yiyecekler tüketmeyin, kimyon atın bol bol. Son çare olarak gaz damlası denersiniz
GamzeGoktas Ah daha çok küçük anne karnında sanıyordur kendini dünyaya adapte olmaya çalışıyor sık sık emzirin koklayın çünkü en masum oldukları zamanları gaz problemleriniz genelde 15. Gün başlıyor huzursuz oluyorlar ozaman
Gkceeb GamzeGoktas göğüs uçlarım yara oldu kendime gelemedim o yüzden bebeğimi bile istediğim gibi sevemiyorum, bugün de bir göğüs ucum kızarık mastit mi oldum acaba 🤦🏻♀️