Kızlar, aslında büyük harcamalarımız olduğundan eşimin alacağını pek düşünmüyordum bu yüzden 1 kere söylemiştim ve almayacağımız için pek araştırma fıırsatım olmadı. Ablamda kullanıyor bir de onun en yakın arkadaşı eşine aldı, herkes çok memnunmuş eşim yarın gidip bi bakalım, sen model araştır ama çok uçuk olmasın dedi.🤩🤩Dolayısıyla bir fikrim yok. Ablam robocok max s6 (ismini eksik yada yanlış yazmış olabilirim🙈) kullanıyor ve çok memnun ama onun fiyatı şuan 6bin küsürdü. O kadar çıkamayız diye düşünüyorum. Sizler ne kullanıyorsunuz, halılarım şagi halı var mı tavsiyeniz bana. 🌷 💐 🤲