3 ay 22 günlük bebeğim suyu kaynatıp veriyorum emziriyorum biberon hiç kullanmadık evde vardı içişe koydum kaşıkla veriyordum 2-3 çay kaşığı 1-2 günde bir falan dün eşim biberonu ağzına koyduk lıkır lıkır içti çektim ama çığlık atıyordu istiyor uzatınca susuyor su içiren var mı içiyo içtikçe içmek istiyor