Merhaba kizlar kizim 1 aylik ve ne kadar versemde içmiyor su agzinda sakliyor ve dokuyor onuda disari yutmuyor bir turlu …kabz oldugu için azda olsa su vermek istiyorum…suyun içine azacik şeker ilave et ver içeçek soyledi kayinvalidem…acaba bi yan etki edermi şekerli su ? Tesekkurler