Begonvil1 4.5 aylık kızım var normalde geceleri yatmadan mama veririm sabaha kadar yaklaşık 12 15 saat uyur bu sürede 2 veya 3 kez emmeye kalkar hemen geri dalardı . 2 gündür saat başı uyanıyor ama saat başı. Neden acaba ?
Kapadokya-mom1 Begonvil1 benimki de 4. Aya giricek iki güne aynı durum var 4. Ayda uyku gerilemesi durumu olurmuş bir kaç hafta böyle gidermiş ondan sanırım
Annelikseruveni Begonvil1 malesef bizimde 4.aydan beri böyle.hatta giderek artıyor şu an 9 aylık surkeli meme ağzında kalsın istiyor 🤦
Begonvil1 Kapadokya-mom1 4 ay atağı diyorlar ama bizim o dönemi çoktan geçirdik ve o dönemde hiçbir sorun yaşamadık ama şimdi böyle
Kapadokya-mom1 Begonvil1 bazı bebekler 1 hafta bazıları 4 hafta yaşarmış bu durumu bir de doğm haftanızlada alaakalı belki 4. Ay atağı şuan başlamıştır sizde