Badag geciyor canim az sabret aralarinda 2 yas 4,5 ay var kiskanclik krizleri olmadi bizde abi kucuk olunca bilemedi bide heveslendi kardes olacak diye ama uyku duzeni dedigin gibi erkenden kalkar gelirdi odasi ayri bende sabah uyuyum bi desem yine kalkiyorum uyaymiyom su an kucuk 4 aylik asiri gazliydi kimyon ve rezene hergun verdim bide yuzustu yatirdim oyle uyudu hala yuzustu uyur