SinemB ben ağır korona geçirdim gerçekten,bana hem iğne hem hap olarak kan sulandırıcı vermişti içnemiştim. Dün gece içtim,bir de bugün. Az az kanamam oldu akşamda regl midir bilemiyorum çünkü normalde direkt gelir . Ben kan pıhtılaşmasından dolayo geciktiğimi düşünüyorum şuan. İnşallah normale döner