Arkadaslar merhaba bugun ikinci ay asisi olduk 2 tane cuma gunude 1 tane daha vurulacak . Ebe bu cocugu hic aglatmadiniz mi siz dedi acilmamamis hic dedi eve geldik aglamayan bebek bagira bagira bi anda aglamaya basladi ne yapacagimi sasirdim atesi yok ama cok huzursuzlaştı . Birde ellerinden tutup kaldirdi bebegim basini dik tutamiyo diye sıkınti varmi diye bi doktora goster dedi hep korktum bu sefer yarin doktora gidecem sizinde bebeğiniz asidan sonra huzursuzmuydu ? Ne yapmaliyim ? Bebeginiz basini dik tutuyomu elinizle kendinize dogru çektiğinizde? Simdiden tesekkur ederim