Herkese iyi geceler.. şuan sabah saat 05.53 ve ben kızımı cuma günü memeden kestim 21 aylık.. ve 2 gündür gece uykusu resmen sıfır evet çok ağlıyor fakat ağlamasının sınırı malesef yok çığlık çığlığa ağlıyor ne yapsak susmuyor 2 saat boyunca aralıksız ağlıyor sabaha kadar uyumuyor öyle ki komşularmız şikayete geldi 😢 arkadaşlar nolur bu geçici bir süreç değil mi yaşayanlar tecrübelerini anlatabilir mi lütfen o kadar çaresizim ki şuan anlatamam😢