Benim kızımda geçen ay aynı anlattığınız gibi oldu sadece ateşi vardı günlerce sürdü 40a kadar çıktığı oldu acile götürdük 6. Hastalık denilen bi hastalıktan şüphelendi doktor sonra polikliniğe götürdük ordaki doktorda aynı şeyi söyledi eğer öyleyse ateş sonrası vücudunda döküntü olur demişti ki öyle oldu sonra da geçti ama kulağında enfeksiyon da vardı onun için de ayrıca antibiyotik kullandım