Aislek12 4 ay 22 günlük kizim. 3
aylıkken başlafi 3 5 saniye tutup birakirdi. Şimdi birakmadan oynuyor. Her bebeğin gelişimi farkli. Kafaya takmamak gerek. Tutar annesi. Her gun dene, gözüyle senin elindekini takip etsin. En guzel aktivite o aylarda 🥰