YadeeeeeAsel Buna nasıl bi çözüm buldunuz kızım akşam 9.30 dan beri uyuyamıyor ememiyor beni fizyolojik serum şırınga yapıyoruz açılmıyor bir türlü soğan koyduk baş ucuna bu saat oldu gözler kapanıyor uyuyamıyor başka bi yöntemi var mı yapılıyor mu
Poyris YadeeeeeAsel canım biberonla versen ? Benı de ememiyo o zamanlarda biberon daha kolay gelıyo sanırım onla besle. Açsa da uyumaz burnu açılsa bile
Eyllebr YadeeeeeAsel geçenlerde kızım oyle oldu acıle götürdük hava verdıler Kızm korktu çok havayı almadı ama o Bİle işe yaradı
YadeeeeeAsel Poyris çay kaşığı ile veriyorum ama burnu açılmadı onu bile içemiyor saatlerdir açılmaz mı ya
Aysemia Ben de serum fizyolojik sıkıyorum öyle açılıyor gündüzleri ama geceleri yine hırıltı var çözemedim🤷🏻♀️
YadeeeeeAsel Aysemia benim hırıltıda değil nefesi kesiliyor tıkanıyor çok kötü bugün oldu ilk defa böyle napcağımı bilmiyorum bu saat oldu
Eceninannesi33 YadeeeeeAsel aspiratör ile temizliyor musunuz acaba fizyolojik serumdan sonra. Benimde kızımın çok tıkalıydı her gün 3-4 kere burnunu çektik şu an Allah a bin şükür çok daha iyi
tenceretavakuskana Buhar uygulayın evde makınesı yoksa bı kovaya sıcak su koyun buharı gelsın burun delıklerı acılır belkı kendım grıp oluncada yaparım ben bunu bırazda olsa ıse yarıyodu gecmıs olsun🙏🏻
YadeeeeeAsel Eyllebr bizde 12 gibi götürdük orda da burnunu temizlediler başka bişey yapmadılar ama hala uyuyamıyor tekrar götürmeyi düşünüyorum nefesste alamıyor arada tıkanıyor
Eyllebr YadeeeeeAsel canım gıdıp ben kendim istedim hava vermelerını kızım burnu tıkalı hava verdırmek istıyorm dedım oyle verdıler
Denizinannesi52 YadeeeeeAsel bizimde dünden beri böyle bugün doktora gittik ama nafile yani gündüz akıyor gece tıkanıyor bizde bu saat oldu uyuyamadık
Oznur54 Denizinannesi52 bütün bebeklerin genel sorunu bu galba benim de bebegim ayni durumdan muzdarip sabah 9 a kadar uyumuyor 🥺
YadeeeeeAsel Denizinannesi52 evet çocuk 12 saattir uyuyamıyor kucağımda resmen gözleri kapanıyor doktor bişey yapmadı sadece temizledi aynı bizim gibi nolcak böyle küçücükler zaten
YadeeeeeAsel Oznur54 sanırım öyle hiç kıyamıyorum böyle olduklarında daha hiç derin uyuyamadı nefesi kesiliyor o da korkuyor
YadeeeeeAsel Eceninannesi33 evet şırıngayla yaptıktan sonra onunla tekrar çekiyoruz daha iyi açılsın diye ama nafile nasıl bişey anlamadım
Merih_35 Daha uygulamadım ama iki dis sarimsaga zeytinyagi koyup 1 saat dolapta beklettikten sonra ayaklarînin altina surulmesini tavsiye etmisti bir arkadas.