Minikcivciv27 Bebeğim bu aralar sürekli çığlık atıyo ,sinirleniyo bazen böyle direniyo bazı şeylere bogazı ağrıyana kuruyana kadar bağırıyo normal mi bu
Eyllebr Minikcivciv27 canım sesını kesfedıyor Benım kızım 5 aylıkken oyleydı ay sürekli bağırırdı sonra arkasını öksürük alırdı bogazı kururdu sonra gecıyır çok tepki verme sen onu oyun sanar
Annesiballlisi Minikcivciv27 Yaaa aklima geldi o günler benim kızda o aylardayken sesini keşfetmek için bağırır çığlık atardı :)
Minikcivciv27 Eyllebr bende konuşuyorum onunla sakinleşin diye ama sinirlenip kasınca kendini dedim acaba niye böyle yapıyo