İyi aksamlar hanımlar. Benım derdim mide bulantısı yenı başladı 1 haftadır cok kötüyüm. Dr a ayın 20 den sonra gıtcem Allah izin verirse. Mıde bulantısını gectım vucudum asırı streslı.gecen sene subatta diyete başlamıştım dönem dönem verirken vucudum strese giriyordu uykusuzluk çarpıntı vb. Diyetisyen eşliğinde saglıklı verdım bu arada. Kılo verırken yasadı o stresi suan alırken yasıyorum.bir anda 8 kılo aldım 3 aydır dıkkat etmeıdm sanırım daha da alıyorum vucut strese gırdı o dönemde yasadım seyleri yasıyorum. Her gece 2 saat uyuyorum sonra bi uyanıyorum sabaha kadar gözüme uyku girmiyor. Çok zorlamaya basladım kızım var tek bakıyorum. Çok yorgunum. Çok uyumam lazımken ilk aylarda uyuyamıyorum napcam ben bilmiyorum inşallah bütün hamileliğim boyle gecmez zira kızımda güzel geçmişti.