Hanımlar Merhaba! Yardımınıza ihtiyacım var. Yaklaşık son bir senedir düzenli adet görüyordum en fazla 2-3 gün gecikir ve regl olurdum. Ama bu ay 8 gün gecikti dün kan testi verdim gebelik çıkmadı. Ama halada adet olamadım. Bir belirtimde yok. Acaba diyorum geç döllenme olduğunda kan testinde bu kadar süreli gecikmede negatif sonuç vermesi mümkün müdür? Daha önce böyle bir durum yaşayan oldumu aranızda? Kızım 2 yaşında allah biliyor ya ikinci çocuğu yapmayı şu an hiç istemiyoruz buna görede önlemimizi alıyorduk aslında hamilelik durumuna ihtimal vermiyorum ama yine de korkularıma engel olamıyorum. Rabbim nasip ederse eğer başım gözüm üstüne üzülmem ama kızım daha küçücük olduğu için onunla daha çok ilgilenmek istiyorum. Ay neyse çok uzattım böyle bir durumla karşılaşıp sonrasında testi pozitif çıkan oldumu aramızda merak ediyorum canlar❤️