Canım benim sadece yenidoğduğunda değil sürekli zaten 2-3saat de bir emzireceksin. Sadece yenidoğduğunda 2-3saati geçmesin sarılık olmasın tabi kan şekeri düşmesin diye 2-3saatin adı var. Lakin sadece emiyor ise sürekli kalkman devam edecek Bebeği. 4ay11günlük anne sütü alıyor fakat bazı geceler 2-3saat de bir kalkıyor bazı geceler 4saat de bir.Besleme olayına saat olarak baz alma. Maalesef ki ne zaman acıkırsa vereceğiz memişler💕