Ha şu gün düzelir bugün düzelir derken geçti 4 ay 5 aylık olduk hala düzenimiz yok sabah 11 de uyandı 11 den bu saate kadar sadece 5 uyku yaptı hepsinde 20 dakikalık artık gerçekten bıktım bu nasıl çocuk ya hiç düzelmez düzene girmez binde bir uyumaması gerekirken benimki binde bir bir gece uyuyor resmen 2 haftalık uyku stokluyor düzeldi siye seviniyorum yine aynı bu kadar da olması normal mi attık gündüz uyumasın yemin ederim istemiyorum ama bari gece uyusun ya ne yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum doktorumda hiç birşey önermiyor