Merhaba kızlar ben 50 gun önce sezeryan doğum yaptim ikizlerime benim Karnim daha şiş ve kaşıntı oluyor şişlik nezaman geçer ve kaşıntı normalmi bide dikiş yerindede hem kaşıntı hem sızlama oluyor kesik yerim siyah bir çizgi şeklinde neden siyah ve ben hiç bişey kulanmadim