Ağlıyo alıyorum omzumda uyuyo koyuyorum yatağa uyanıyo neden olabilir şu an diş çıkartıyor ama öncesinde de bu şekildeydi kıvranarak uyanıyo 7 buçuk aylık yutkunuyo sürekli reflüsü var omu rahatsız ediyo gerçekten çözüm bulamıyorum reflü ilacı da işe yaramadı perşembe günü doktora götürücem ama merak ettim tecrübe edinen var mı ne zaman geçicek uyumak istiyorum ya resmen uyumaya korkuyorum uyanacak diye kısa süreli uyuyup uyanınca çok kötü oluyorum bayılacak gibi oluyorum resmen