Şu saat oldu uyumuyor her şeyi denedik ve ben tükendim artık bedenen ruhen ne iyi gelir bulamıyorum.5ay 1 gün oldu 4 .ay atağına erken girdik cikamadik mi nedir dış derdi var dedi saglik ocagindaki dr .zeytinyağında karanfil beklet onu sür dedi jelleri önermedi. Bu da yeterli mi değil nedir anlamıyorum bu çocuk ne zaman uyuyacak büyüyecek ya ben çok mu beceriksizim temmuz anneleri ne durumdasınız 😔😭