Doğum yapalı baya oldu 10 ay kadar önce doğum yaptım ama doğumdan sonra birturlu ağrılarım dinmedi bel ve sırt ağrılarım beni o kadar zorluyor ki geçer diye bu zamana kadar bekledim ama artık dayanamıyorum belimin ağrısı ayaklarıma vuruyor yürürken belimden sesler geliyor sırt üstü yattığımda kemiklerim sızlıyor nolur yardımcı olun bana ya hafiflemesi için ne yapabilirim doktora gitsem hangi bölüme gidebilirim