3 günden beri bebeğim geceleri çok huzursuz bazen babannesinin yanında yatıyor altlı üstlü oturuyoruz acaba ona alıştı diye mi yanıma gelince benimseyemiyor ortamı yoksa gazımı var anlamıyorum herşeyi tamam damlasını da veriyorum üşüttüm biraz sütümden de geçmez dimi kızlar ne bizim ne de yavrumun huzuru kalmadı önerebiliceğiniz birşeyler var mı