Yaaseemiinn Hamileliğimin 32. Haftasında ilk doz biontech aşımı oldum. Doğum yaptım bebeğim 42 günlük oldu. Emziriyorum. Emzirirken aşı olan var mı? Sütümde değişiklik olur mu ?
333 Yaaseemiinn bebeğim iki aylık emziriyorum geçen hafta ilk doz biontek oldum bi değişiklik olmadı sütte
Asyanese Yaaseemiinn emziriyorum iki doz aşımı oldum hiç bir problem yaşamadım çok şükür aşınızı olun ihmal etmeyin 🙏🏻