Merhaba 9 aylik kizim var. Sürekli kollarını çırpıyor, çok fazla sallıyor. İleri geri sallanıyor sürekli . Aşırı hareketli yani diger bebeklerden farklı oldugu anlaşılıyor. Göz teması kuruyor. İsmine seslenildiğinde de bakıyor . Ama çok sinirli bir bebek . Kendini sevdirtmiyor. Elinde sürekli bir seyler alıp çeviriyor sallıyor . Başını hayır şeklinde sağa sola çevirerek sallıyor sürekli. Saçlarini çekiştirme durumu da var. Sizce normal mi? Kendi çocuk doktorumuz 6 aylikken sallanirken görüp, aniden sen mi salliyosun demisti bana hayir kendi sallaniyo demistim. Goz teması kuruyor ama bi sorun yok demişti . Fakat hiperaktif gibi demişti. İçimize kurt düştü. Bugünde kayınvalidem fark etti sallanması normal degil filan dedi. Nereye götürmek lazım . Teşhis için daha küçükk mü acaba bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi?