İyi geceler kızlar bebeğime 5. ve 7. aylarda Bexsero yaptırdık son dozunu da nasipse 13.ayında yaptıracağız fakat Nimenrix doktorumuz ya şimdi yani 7. Ayda ve 13.ayda iki doz ya da 13.ayda tek doz yapalım dedi sizin fikriniz nedir? Bexsero ile ağır olur diye aynı anda yapmamıştı bu arada.