Esraerden bizde de oldu bir dönem, şu an şükür iyiyiz,uykudan uyanıp bağırarak agliyordu,sarılıp yanındayım sorun yok annecim falan diyordum,sesimi duydugunda sakinlesiyordu,kötü zamanlardı gerçekten o bagirdginda gece yatağımdan sicriyordum Cok korkuyordum ama geçti şükür,inşallah yaşanmaz bir daha 🙁