benimhalaumudumvar tuzlu ağırlıklı yapmanızı tavsiye ederim pasta zaten kremalı falan olduğu için fazla tatlıya gerek olmuyor. Ek tatlı olarak kurabiye yaparsınız. Börek, makarna salatası, kısır, sarma, dolma hangisi uyarsa yapabilirsiniz. Yemek vaktine geleceklerse tavuklu pilav, etli pilav tarzı bir şey yapıp pasta yanına olacak şeyleri daha basit tutabilirsiniz. Misal benim eşimin tarafı kalabalık. Biz kızımın doğum günlerini yazları izne yanlarına gittiğimizde kutluyoruz. Zaten ablaları enişteleri gelince ev kalabalık oluyor. O yüzden yemek mutlaka yeniyor. Yaş pasta yanına sadece tuzlu ve tatlı kurabiye koyuyoruz. Zaten yemek ardından çok yenmiyor.