Merhaba kizlar 1 aylik bebegim var her dafa emzirirken kendimden geçiyorum sanki kendimi çok fena hiss ediyorum tüm bedenim içden kaşiniyor sanki bilmiyorum bu durum bir bendemi oluyor …boyle oldugum halde emzirmeye devam bile edemiyorum ne yapacagimi bilmiyorum neden ola bilir bu durum 🥺 yalniz bebek emerken oluyor boyle … artik meme vermek istemiyorum sağip vermek istiyorum baska çarem yok ne yapayim kizlar bi fikir verin neden olsunki boyle bir durum