Rumeysamoms Arkadaşlar bebeğim 7 ay 8 günlük peygamber sünnetli doğdu çarşamba günü ameliyat olacak genel anestezi ile. Süreci yaşayan annelerimiz var mı narkoz alacağından dolayı gözüme uyku girmiyor
Tugce3493 Rumeysamoms narkozdan korkmayn benm oglum dogdu ertesı gun farklı sebepten amelıyat oldu. Sadece bıraz gec uyanıyolar o kadar. Uyanma surecıde doktor kontrolunde oldugundan korkmamalısın.
123ahmet Rumeysamoms merhaba canım yarım sünnet li mi tam sunetli mi benim oğlumda yarım sunetli bir yaşında dedi Dr
irva Rumeysamoms Benim oğlum 3.5 aylıkken genel anestezi ile oldu.Çok şükür iyi de geçti.Korkulacak bir durum yaşamadık.Şuan 13 aylık.
Rumeysamoms Tugce3493 çok sağol canım insan anne olunca anlıyormuş vallahi allah daha beterlerinden korusun evltlarımızı çok geçmiş olsun sizedd
Rumeysamoms 123ahmet yarım sünnetli canım senin bebeğin de mi aynı. Bizim çocuk cerrahı ise 1 yaşında farkındalığa girince daha zır olur bebek için dedi o yüzden ertelemeden olsun istedik
Rumeysamoms irva maşallah geçmiş olsun sizlerede insan korkuyor biraz da ilk olunca allah beterinden korusun evlatlarımızı inşallah bizde hemen atlatırız
123ahmet Rumeysamoms BİzE bir yaşında dedi benim oğlumda yarım sünnetli hemde egirilik var dedi amiliyatla düzeltiriz dedi Ara sunetcilere göstermeyin dedi