Salgın var ya , bugün bu kaçıncı hırıltı öksürük postu . Benim oğlum da aynı durumda , burnunu serum ile açıyorum , bol su iciriyorum .
Bide normalde yastık kullanmam ama hasta olduğu zaman yastıkla yatırıyorum . Düz yattığı zaman balgam ciğere iniyor . Yüksek yatarsa veya yüz üstü yatarsa balgam gece akıp iniyor .