Canım benim kız üç aylık.Benim de sütüm azdı,hep memede durmak istiyordu.Aç kalmaya başladı,biberon almadı.Ben de aventin biberonunu aldım,ve mamasını değiştirdim.Çocuğum çok rahat etti.Sağlık ocağında ki hemşiresi,golden goat diye bir mama önerdi onu kullanıyorum aylardır,hem kilo alımı iyi hemde aç kalmıyor,huysuzlanmıyor.