MerAyaz 9-36 kg oto koltuğu almayı düşünüyorum. Kullanıp memnun olduğunuz ürünler neler? Önerileriniz için şimdiden teşekkürler☺️
Darka MerAyaz yokyo bear aşırı memnunun 360 derece dönüyor İsofix var kumaşı çok güzel oğlum 4 aylık binince hemen uyuyor 😊
ipekile MerAyaz tamda boyle bir post acacakken sizin postunuzu gordum.bende onerilerinizi bekliyorum sevgili anneler
tugceyildiz Baby2go Rover aldım iki hafta önce. 0-36 kg taşıma kapasitesi. Ben çok memnunum. Yumuşacık oturma yeri. Ekstra içinde pedi var. Fiyat performans ürünü bence. Ben 1099 a aldım.