Merhaba hanımlar oğlum 20 aylık ve geçenlerde hayalarinda kızarıklık sertlik oldu hastaneye götürdük iyice kontrol ettiler vs. Enfeksiyon, dermatit olabilir dediler ama enfeksiyon değil tahlilde yaptılar birşey çıkmadı çocuk cerrahi ilede konuşuldu üroloji yada çocuk cerrahina götürün dediler neyse krem yazdılar geçirdi kızarıklığı şişkinliği ama şu var ki oğlum hala dokundurmuyor hayasina, pişik olduğu zaman hakiki zeytinyağı kullanıyorum hemen geçiyor ama o sefer sürdüğümde hiç geçmedi şüphelendim çünkü ondan öncede ağrıyordu hayalari böyle olunca insan korktu ister istemez siziznde başınıza geldi mi hanımlar