Kizlar 2 buçuk aylık.bebegimi var arkadaşımın. Kafası bi tarafı şiş bitarafi inik yani yamuk duruyor kafa. Otsipati@ diye bölüme yonlendirmisler anne karnında hep bi tarafta yatmasindan dolayı demiş doktor artik.ne alaka bilemiyoruz. Böyle bi olay başına gelen varmi düzeliyor mi bu yamukluk