Nemlenen biskuvılerı mıkrodalgaya koyup cıkartıp bekleyınce tekrar kıtır oluyor. Hatta ekmekte de denedım once yumusak oluyor bekleyınce cok fena kuruyor az bı mıktarı mıktodalganız varsa deneyın ıstersenız. Tabı beklemek gerekıyor aynı dk kuru olmuyor ekmek tarzı seyler, muhtemel fıstıkta da aynısı olur. Mıkrodalga yoksa normal fırında olur sanırım