Merhaba anneler. Bugün kızımın alerjik olduğunu öğrendim. İnek sütü, dana eti, kakao, susam, çilek alerjisi var. Meme reddi var ve emmiyor. Sağarak sürümü veriyorum buda iyice azalttı. Çoğunlukla mama veriyorum. Bugün denememiz için aptamil ve similac verdi doktorumuz. Tadını sevmeyecek, az yap alışana kadar dene ona göre rapor çıkartayım dedi. Aptamille denemeye başladık. Ancak 10 cc bile içmiyor. Zorluyorum bu sefer arkasından verdiğim mamayı da almak istemiyor. Korkuyorum onuda reddedicek diye. Sizler nasıl içirdiniz? Az az alıştıra alıştıra vermek sonuca götürürmü beni? 4 aylık kızım ve 2 saatte bir 120 cc veriyorum