menekseyagmr Ahsenimveben kanz markasını öneririm e bebekte var çok sağlam ve 3 kademesi olan bir buhar makinası gayet memnunum. 300 küsürdü sanırım ama parasına değen bir ürün. weewell markasından da kullandım ama o kısa sürede bozuldu
incidenizzz Ahsenimveben Loobex aldım yeni çok memnunum ses yok otomatik olarak ayarlanabiliyor istediğin saatte kapanıyor açılıyor 5.8 su tankı var odanın nem oranını gösteriyor
menekseyagmr Seyhan06 su haznesindeki su biterse alarm verip daha sonrada otomatik olarak kendini kapatıyor.