Kızlar kızım 37 günlük sadece anne sütüyle besliyorum her zaman göğsümü tam boşaltamıyo özellikle uyku sırasında biraz emip bırakıp uykuya dalıyo sadece önsütü alıyo son sütü alamıyo sütüm fazla doyduğu için mi bırakıyo çok kafama takıyorum sizler nasıl besliyosunuz yavrularınızı tek seferde tek göğüsmü ?