Kızlar iyi akşamlar kızım 1 yaşına girecek iştahı çok güzeldi son 1 aydır hiç bişey yemiyor resmen sabahları o kadar güzel kahvaltı yapardı ki ara öğünde yoğurt meyve akşam da çorba veya ne pişirdiysem bitirmese dahi yiyordu yani ama şimdi bi kaşık anca yiyor dişten olsa bu kadar uzun sürmez diye tahmin ediyorum doktora götürmeyi düşünüyorum çok mu evhamlanıyorım bilmiyorum ama yiyen çocuk görünce çok imreniyorum valla😭