Merhabalar tecrübeli annelerden bilgi almak istiyorum kızım bugün 3 aylık oldu kaka yapma sıklığı genelde 8 gün civarı iken bu sefer 12. Gün ve hala kakasını yapmadı 3 aylık doktor kontrolümüzde doktor biogaia ve duphalac verdi 3 gündür kullanmama rağmen hala kakasını yapmadı sizce nasıl bir yol izlemeliyim şimdiden paylaşımlarınız için teşekkür ederim