Ben de havuçla başladım ve kızım sevince de biraz fazla verdim sanırım çok kötü kabız oldu doktorumuz gün kurusu kayısı erik elma ve çubuk tarçından hoşaf yapıp blendırdan geçirip vermemi söyledi zeytinyağı da günde 2 çk veriyorum ama hoşaf olmadan işe yaramadı hoşafla rahatladı şükür baya kötü olmuştu hastanelik olduk yani