Halehazalatila Kızım 10.5 aylık bağışıklığı 9 ne yapabilirm bağışıklığı güçlendirmek için anneler destek lütfen çok canım sıkılıyor bu duruma
Halehazalatila Kaktuskadin dr kendi tahilil yaptırmamı istedi baktı sürekli hasta olmaya başladığı için alerjik olduğundan dolayı baktı kandan
Mom44454 Merhaba bizimde 9 aydan beri düşük 21 aylığız IG değerlerimiz ölçülüyor immünoloji takipliyiz kefir yediriyorum her gün ceviz yumurta hünnap keçiboynuzu özü pekmezi 1 tatlı kaşığı ve kışın möllers balık yağı kullanıyoruz az da olsa ilerleme mevcut
Gamzeguly Mom44454 geçmiş olsun bizim de ıgg değerimiz düşük 2,5 aylıkken farkedildi rasgele oda sonradan takibe girdik 14 aylık olduk haşa düşük 2.03 dü 3 ay önce bu ay 2,32 olmuş çok bi yükselme yok dedi doktor sizin değeriniz kaç acaba
MinnakAsel Mom44454 Merhaba benimde kızım çabuk hastalniyor malesef normal rutinkan değerlerinde cikiyormu bu dediginiz igg değeri
ilkgozagrimmmm Mom44454 Çok geçmiş olsun. Doktor ne dedi ne kadar zamanda bakılıyor. Bizim 5 çıkmıştı. Ama referans aralığı 7-16 gözüküyor yani düşük. Doktor düşük dedi ama tekrar çağırdı hastalandı tekrar oğlum şimdide sıra bulamıyorum. Bulduğum gibi gideceğim.
Mom44454 ilkgozagrimmmm canım her hastanenin referans aralığı farklı. Bizimkilerde sıfıra yakın ıgg ıga ıgm değerlerimiz. Gelişimi normal seyirde olduğu için ve hastalıkları çok ağır atlatmadığı için şuan beklemedeyiz tedavi uygulanmıyor
ilkgozagrimmmm Mom44454 Biz antibiyotiksiz atlatamıyoruz. Birde çok sık hastalanıyor sizinde öyle mi ? Dokor dışardan takviye ile düzelmez takip edecez dedi de çocuk hep hasta az toplasin gideceğim
Mom44454 ilkgozagrimmmm antibiyotik bizde kullanıyoruz genelde ama 2-3 ayda bir hasta oluyor sizin daha mı sık
ilkgozagrimmmm Mom44454 zinco, balık yağı başladık ondan önce her aydı nerdeyse. Şimdi 2 ay geçti yeni olduk hasta