Dilcem28
Evet aynı şekilde yapıyor. Şuan da ara ara yapıyor. Sanırım yan dişler geliyor.
Bunun yanında salya oluyor, eline ağzına götürüyor, ara sıra da yumrukları sıkıyor.
Kulak ağrısı olsa bence duramaz o kadar, çok ağlar. İçim rahat etsin derseniz Mhrs den en yakın hastaneden, çocuk sağlığı polikliniğinden randevu alın. Onların da cihazı var, bakabiliyorlar