Zeynepsmomm ben emzirirken hamile kaldım hamileliğimi 5 buçuk aylık olana kadar kızım emmeyi azalttı emmek istemedi çok sadece uyku sırasında istiyordu kimi zaman kendi uyuya kalıyordu oyun oynarken bende sen abla oldun sütü bardaktan içiyorsun dedim bir süre mızmızlandı ama asla salça bant tarzı yöntemleri kullanmadım hamilelikte süt tadı değişiyor kimi bebek kendiliğinden bırakıyor canım bir süre korunduğun için bebek olmamıştır emzirmek istiyorsan devam edebilirsiniz hayırlısı olsun hakkında inşallah 🤲