Arkadaslar Merhaba! 27 gunluk bebegim var 40 imdan sonra 3 aylik igne yaptirmayi dusunuyorum spiral ile korunmayi dusundum doktorum 3 ay sonra takariz dedi bu 3 ay icerisinde igne yaptiricam bu igneyle korunan varmi internetten baktigim kadariyla adet duzensizligi yapiyormus insallah guvenilirdir tekrar hamile kalmam