Anneler bebelac lf veya sma laktozsuz kullanabiliyoruz ya sadece. Kilo konusunda memnun kaldığınız mama hangisi ? Sma kullandığımızda ek gıda dönemiyle birlikte ilk ay 650 gr aldı. Bu ay bebelac kullandık diş falan da çıkardı ek gıdada yedi ama 1 hafta aç gezdi resmen. 250 gr almış. Aşırı iştahsızdı bu ay. Sizde durumlar ne 8. Ayına girdi oğlum mamayı değiştirsem mi sma ya dönsem mi yine ne dersiniz ?