Birprensesannesiii3850 Evet hanimlar 2. Gebelikte belirtileriniz ne olmuştu ilkiyle aynimi ve nasil ogrendiniz
Ikrazumra19 Birprensesannesiii3850 adet gecikmesiyle ogrenmistim ama benim iki hamileligimxede kasik agrim vardi sag kasigimda batma agri olmustu ordan anlamistim
Caglarass Birprensesannesiii3850 Benim aynı ikisinde de belirtim olmadı 😂 10.gün minnacık bi silik çizgiyle öğrendim
Birprensesannesiii3850 Ikrazumra19 kasiklarim agriyor benimde bel agrim var 3 gün gecikti adetim ama korundugumuz icin konduramiyorumda
Birprensesannesiii3850 Ikrazumra19 tesekkür ederim Rabbim once isteyipte olmayanlara versin insallah kizim daha kücük hazir degilm ama bilmiyorum
Tuba Birprensesannesiii3850 üşüme tuttu beni adet öncesi ve rahimin gevşediğini hissettim 😃 ikisini de rüyamda gördüm bide hamile olduğumu
Birprensesannesiii3850 Tuba rahmin gevsedigi nasil hissediliyor acaba k.bkmayin biraz cok soru sordum ama 🤦♀️bendede biraz korkular var🌸
Tuba Birprensesannesiii3850 nasıl anlatılır bilmiyorum ama böyle adet sancısı gibiydi biraz ve böyle yanlardan ağırıyordu😅 hakkınızda hayırlısı olsun inşallah