edakrts bana da iki gün önce eşimin arkadaşları geldi. Hep mühendis tayfa. Ben de tarhana çorbası, tavuk şiş, pilav yaptım ortaya sarma, tarator, salata, zeytinyağlı pırasa, paçanga böreği yaptım. Benim evim de inanılmaz sadedir televizyonumuz bile yok 😂😂 ben hiç tereddüt etmedim, ben buyum çünkü. Gelen beni görmeye gelmeli evimi değil. Ben böyle düşünüyorum. Siz de kasmayın, sosyetik olabilir ama kibirli ise siz isterseniz ünlü modacı olun beğenmez yine de. Kendinize güvenin, güler yüzle karşılayın yeter bence ☺️