gmzlgzl benim bebeğim 1 aylık sütüm olmadığı zaman resmen memeyle kavga ediyor. Çığlık atıyor, ısırıyor, eliyle göğsümü sıkıyo,yani baya sinirleniyo belki sizin de süt olmadığı için yapıyordur. Başlarda neden yaptığını anlamıyodum sonra bu hareketleri gördükçe makineyle sağım yaptım ve sıfır süt. O an anladım bebişler sebepsiz yere tepki vermiyor bir şeylere.